Söndag,

Det är nu jag egentligen vill berätta att vi var hos Rewa för att säga hej då till bruden som ska åka till staterna. Så är det dock inte, jag har så ont i mina ben(hinnor)? att jag inte vet vart jag ska ta vägen, det gör ont när jag sitter står ligger och går, hmm!?
Kevin vann iallafall i fredas, jag ändrade kanal precis vid halv elva på jobbet så jag fick se slutet. Yes, hörde ryktet om att darin var där, attans att jag inte spelade in och sov allt för länge idag.
Hoppas vännerna har det mysigt nu iallafall!
Puss på er brudar!! <3

Kommentarer
Postat av: Y

Åh puss på dig! Hoppas benen mår bättre snaaart! :D Love

Postat av: Rewis

ELLIS! jag åker om några timmar!! Hare så kul i skolan och sköt dina läxor! VI syns nästa år! Helf! Pusspåre din lilla GOLLUM

2008-12-14 @ 23:27:12
URL: http://rewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0