Onsdag;

Idag åkte jag med Matilda och Rewa in till stan, vi shoppade lite, käkade lunch och åkte sen hem. Jag fick en julklapp av Matilda, hmm.. undra hur hon tänker!? haha,
när vi kom hem svängde vi förbi David, Adam, Yvanna och Rebbs som var och fikade på Jannis. Yvanna kunde inte bestämma sig o mitt nya läppglans luktade äckligt eller gått, schysst, de luktar hur gott som helst gullan (;
Mamma hade lagat kyckling-pytipanna till mig och pappa var lagom road

- Mamma har lagat pyttipanna, det är vist kyckling i 
- Kyckling!?
- Ja, det blir godare så!
- Men hur manligt är det med kycklingpyttipanna? lika manligt som pumps!

Han är macho den där. 

Nu sitter jag här och försöker klura ut vad jag ska ha på mig på lördag. Det är ett mysterium att man ska behöva välja kläder hela tiden, jag ska uppfinna en garderob där man bara behöver kliva in i den, tänka sig hur man vill se ut för dagen och så trolleri trollera, den perfekta outfiten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också ha en sån

2008-12-03 @ 22:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0