Lördag;

Ellan är trötter, inte så konstigt eftersom jag gick och la mig halv fyra i morse..
Igår tittade vi på julshowen som esteterna hade gjort, jätte duktiga var dom men mest duktiga var Rebbs och Y!!
efter det blev det fika med vännerna på Jannis (vi snodde sofforna från barnvagnsmaffian;)) sen gick jag,Rebbs och Linda på runda i centrum, R och L fick för sig att sy sina egna nyårsklänningar (suck) jag som inte alls är ett fan av att göra saker själv på grund av mitt ytterst lilla tålamod fick stå med dem inne på den där affären i hundra år och tillslut fick jag ut som där ifrån!!
efter det blev det middag hemma hos Adam pizza i all ära och sen kom Y dit, duktig som hon är jobbade hon igår (:
vid halv elva fick vi för oss att festa var det vi behövde denna kväll, vi släppte av Rebbs hemma hos henne och vi drog vidare till mixs, folk kände igen mig fast jag stod på andra sidan baren för en gång skull,, vid ett var vi fyra kvar, Adam, David, Andre och jag, vi gick vidare till Telegrafen.
Dåligt med folk med vi hängde i rockbaren och där va de livat..
när vi gick hem gjorde vi en hjälteinsats när David ringde polisen efter att vi träffat en kille som blivit rånad. Punkt, haha
Nu ska jag springa iväg och jobba, peace love and understanding;


Kommentarer
Postat av: Rebs

GO JUUUUUL

2008-12-23 @ 22:56:44
URL: http://rebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0