50 Saker

Om man någongång i livet (som nu tillexempel) har extremt tråkigt kan man göra en 50-lista. Berätta om 50 saker som ingen annan vet om dig, eller som du bara vill berätta.. Nu ska ja ha as kuul..

1. jag är mycket mån om mitt utseende
2. jag vill bli känd för något
3. Jag vill resa till Israel någon gång i mitt liv
4. Jag är väldigt svartsjuk av mig
5. Visar det dock inte allt för ofta
6. Jag älskar att festa med mina vänner
7. Jag älskar att umgås med mina vänner
8. Innerst inne har jag nog rätt crapigt självförtroende
9. Visar det dock inte allt för ofta
10. Jag tror att allt som händer har en förklaring
11. Jag skulle aldrig kunna leva ett typiskt Svensson- liv
12. Jag vill upptäcka nya saker
13. Jag kan inte få nog av David Bowies låt "Life on Mars?"
14. Jessica fick mig att börja blogga
15. Jag saknar Volleybollen varje dag
16. Jag tycker inte om vintern
17. Dock blir jag knäsvag när någon säger ordet Julafton
18. En del tror att jag är bortskämd
19. Vissa dagar hatar jag min lillasyster
20. De flesta dagarna älskar jag henne
21. Min högsta önskan just nu är att flytta hemifrån
22. Ibland tror jag att jag pluggar för att andra vill det
23. jag sminkar mig varje dag
24. Jag brukar skriva fina saker till mig själv på min spegel
25. Jag har faktiskt en del hemligheter
26. Jag älskar kyckling
27. När jag var liten var jag kär i Daniel i skilda världar
28. En av de bästa böckerna som jag läst är "Bortrövade" av Deborah Moggach
29. Min farmor och jag är väldigt lika
30. För något år sedan fanns inget annat än shopping i mitt huvud
31. Jag tror att jag har vuxit ifrån det
32. Jag har en så länge bara en tatuering
33. Jag önskar att jag träffade min släkt mera
34. Jag försökte mig på en bas-karriär men den krashade
35. jag är nog den enda på jorden som går ner i vikt och blir smalare av att inte träna
36. En av mina idoler är Carolina Gynning, jag läser hennes blogg varje dag och tycker att hon är as cool
37. Om jag någonsin blir känd ska jag göra en kalender
38. Alla pengar från kalendern skulle gå oavkortat till BRIS
39. Jag är nog lite av en ateist
40. Jag har komplex för min hy
41. Jag skulle aldrig kunna bo i Nynäshamn i hela mitt liv
42. Innan jag dör ska jag minst en gång varit med i någon frivillig organisation för att hjälpa gatubarn
43. Jag skulle kunna tänka mig att adoptera
44. Nazist-skämt är något av de värsta jag vet
45. Jag skulle vilja kunna ett till språk flytande
46. Jag har ont i mina ben varje dag utan att veta varför 
47. Så fort jag är sjuk så spyr jag
48. Vissa människor borde inte få dricka alkohol
49. Adam och Eva? Bullshit!
50. Redbull och Vodka är rätt fantastiskt

Kommentarer
Postat av: lillasyster

schysst schysst hatar du mej? :O

2008-12-05 @ 23:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0