Vart tog sommaren vägen?

Pratade precis med Y, hon och Adam har kommit på en sak som jag inte har tänkt på förren nu, Vart tog sommaren vägen? vad har vi hunnit med den här sommaren, vad har man gjort? vist, jag ångrar den inte, vi har gjort en del saker som får  mej att le bara ja tänker på det, som Partyn hit och dit. Fast denna sommaren gick faktiskt till jobben, att man inte var miljonär? då skulle jag lätt, utan att ens tveka, ge pengar till vännerna så de slapp jobba, de slapp slita och vi kunde bara hänga, sova på dagarna, festa på nätterna.
jag skulle köpa en lägenhet som skulle vara rena rama chill-lyan, balkong mot havet, och huuur stor soffa som helst.
Sen behövs inget mer, en som städar vore också bra. Sen så..
Men vart har sommaren tagit vägen? Vi är redan i Augusti, jag fyller snart 18. sen kommer hösten.
Sitter och lyssnar på Gyllene Tider, hade inte vart helt fel att "bara ta sitt spö och gå och fiska" men vänta lite nu; Vart finns den tiden? man har för mycket att göra, vi som vill vara mrs och mr Chill.
Jo det är sant, jag bara sitter här och klagar, varför reser jag mig inte upp och gör något åt den här dagen då? jag har planer vänner, jag har planer, Party at Rebbs, yey!

Juni, Juli, Augusti, för vindarna är varma då

Kommentarer
Postat av: Rebbs

Yeeee!

2008-08-18 @ 19:23:46
URL: http://rebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0