Var det bara jag som vaknade med tunga ögonlock i morse?

Gårkvällen var mysig, vin, tjejer och musik. Vad behövs mer? jag och Y träffades vid åtta tiden utanför konsum för att shoppa blommor och choklad, cyklade till Rebbs och hade en toppenkväll. Frida kom dit, hon hade vunnit (så klart) nu är hon, inte bara svensk mästare, utan även Nordiskmästare i kula,vi älskar denna tjej! Det är nog ingen som förstår vad hon egentligen håller på med, vad det är för talang som vi sitter och paratar om våra problem med, Frida, en grym friidrottstjej som kommer gå långt! det vet jag.
Vi stannade kvar ett tag hos Rebbs, Jag Y och Rewa cyklade (!?) hem vid 4 tiden i morse; Asrakt!


Ikväll är det sista dagen på det sista sommarlovet; det ska på något sätt firas, ikväll brudar, ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0