Torsdag;

Bara för att jag inte har något annat för mig tänkte jag skriva ett litet inlägg..
Började dagen med att använda den otroligt underbara hårfönen jag fick igår och plattången också för den delen, fixade godis frukost och lyssnade på "All summer long" thats my song! cyklade till skolan med Rewa, vi ärenna riktiga hurttissar! Hade Sjukvård i 3,5 timmar och är stolt när jag säger att Op3 är nu utbildade livräddare! käkade lunch med Jessica, Rewa och Matilda, jag var inte alls social eftersom jag har fastnat i ett spel som jag har på mobilen, jag säger bara hjälp!
fortsatte dagen med Etik och livsfrågor (som jag inte kan sätta mig in i för fem öre!) och sen var det över.
Satte mig på tåget in till stan för att byta halsbandet jag fick igår, promenerade till Hornsgatan och till Efva Attlings butik (där man måste ringa på en klocka utanför dörren så personalen kommer och öppnar, snacka om VIP!) shoppade också en fin blus som kanske åker på på lördag, då är det fest här hemma! underbart. släkt och vänner! sen ska vi gå vidare till TG.
Pratade lite med Rebbs i telefonen, jag kunde inte sluta le när jag tänkte på att jag faktiskt kan köpa cigaretter om jag vill, bara för att jag kan! (eftersom att jag nu är 18!!!!!)
svängde förbi restaurangen på vägen hem, de håller på att förbereda för lördagen, Skärgårdsmarknaden.
Men nu ska jag faktiskt ta och sova, har inte lagt mig tidigt en endaste gång denna vecka, och i morgon är det sovmorgon! jag är i himlen, inte riktigt, men nästan, på lördag kommer jag vara i himlen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0