Söndag,

Det här har varit en skön söndag, träffade Frida för en lunchdejt vid tre tiden på Restaurangen Självklart blev jag bjuden på maten tack! (Egentligen har jag sån idétorka så jag har ingen aning om vad jag ska skriva om) Yvanna och Adam kom dit efter ett tag och de åt sina plankor, alltid! extra bea var det också, ha ha, jaha-ja, vad ska de skrivas om nura?
Försöker fortfarande komma på vad de ska bli för kläder på Lördag, jag kan inte komma på eller rättare sagt bestämma mej, Klänning eller byxor, chinos eller jeans, Gladiator sandaler eller andra skor, rakt eller lockigt hår, mycket eller lite smink, fy fan! många frågetecken som måste rätas ut! ? ---> !
Träffade Jonis och André på vägen hem, vi kom på en idé om sälen nästa år, hoppas, hoppas, hoppas att de blir av, as kul!
och nu? skola i morgon, Historia första lektionen, de kommer bli intressant, hoppas jag, jag har längtat efter Historia, men får se hur det blir.
Måste kolla vidare nu på kläder och har jag riktigt tur, så kommer min mobil i denna vecka. Det går bra nu tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0