Aa, de blir nog bra det här; 080808

och så var det de här med att uppdatera sig, faktiskt så vill jag bara dela mej till två personer så den ena kan ge den andra en riktig utskällning, för faktiskt, det kan ju finnas folk som läser det jag skriver, som vill veta mer om mej. Ellinor, ta ditt fucking ansvar! (jag skulle aldrig klara att vara berömd) så.. vad är det som har hänt i mitt så otroooligt händelserika liv? Lönen har fixat sig in på kontot, behöver jag säga mer? jag känner mej som en prinsessa som verkligen kan köpa det jag vill Utan att de svider jag kommer aldrig att kunna vara fattig student, men det kommer, det kommer, men man kan väl leva lyxliv på nudlar? eller så flyttar jag till Turkiet, AH! jag har faktiskt lovat att lära mig turkiska, men jag kommer inte lyckas, det jag vet är att Dill betyder Tunga, Servett är en berömd fotbollsspelare och att man ska fråga om Cigaretter inte Cigg- vilket betyder snopp. Saker och ting kan heltplötsligt få en annan mening liksom. Det är väl det som jag behöver veta.. haha
Jag var förövrigt ledig idag, passade på att- trot eller ej- Sola solarium.. vad gör man inte?
Träffade Rebbs, vi käkade på Arena, Kyckling!!
nu ska jag snart sova faktiskt, är grymt trött, jag får ta å skärpa mej! 080808
åh, idag hoppades jag på att Carinas barn skulle födas, hur ballt som helst att vara en 080808, men men det verkar inte så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0