18;

Om inte alls lång tid, närmare bestämt, 6 timmar fyller jag 18! nu öppnas möjligheterna, de som inte fanns där förut eller? de första som jag ska göra är köpa snus och cigaretter till mina vänner, sen blir det tatueringsbokning, kanske i morgon? Bestämde med några tjejkompisar i klassen att kanske gå ut och ta en cider eller ett glas vin i morgon kväll, ha ha, bara för att man kan!

Det tisslades och tasslades en del i skolan idag, jag gillar sånt, och när jag öppnade an tvättkorg (den för grön tvätt) hittade jag paket, jag fyller verkligen år i morgon!

Kommentarer
Postat av: rewis

HAHA! lika nyfiken nu som förr! säg inte att du öppnat paketen och tjuvkikat ellis, Fyfan du är 18 år lägg ner! NJA-NJA!

2008-08-26 @ 21:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0