Lördag, en dag i shoppingens tecken!

Vaknade halv åtta (!) Frida och jag skulle ta tåget som gick nio, vi satte oss på tåget och gav oss av till Solna, Frida hittade sina skor och vi tog oss vidare in till City.
Sprang runt som yra hönor överallt och kan absolut reckomendera H&m:s sommarkläder, har kommit in huuuuur mycket som hellst, as snygga kläder till grymma priser!
jag hittade mina skor som ja skulle ha men så klart fanns inte men storlek, Frida hade också presentkort på Intersport och det fanns inte heller i City så vi åkte till Farst, ett jäkla åkande!
hittade såklart skorna och Frida hittade sina grejjer hon med! haha, Frida, om du läser så dog min mobil precis när ja fått ditt mess efter tåget, men va fan du skulle frågat honom vem hon var!! haha
nu ska ja lägga mig i soffan och sova, imorgon blir det "Bäcktorpet" med la famila, ska bli super mysigt!

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Välkommen in i vår modeblogg där det fullkomligt blommar av färg och exploderar av inspiration.

Här kan du hitta reportage om designers, tips från garderoben och våra inspirationsmodeller.

Välkommen in!

Mvh Little Peaché

2008-04-19 @ 20:51:07
URL: http://littlepeache.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0