galet!

Det kommer en tid i livet då allt skänns så bra, så känns det nu, man har UNDERBARA vänner, ett och annat är uppklarat och ja. man vet vad som försegår helt enkelt, allt flyter på bra i skolan och igår var en aas bra lördag! allt är super, det är kanske nu man ska nämna vad som är så bra, men jag kan inte riktigt sätta fingret på det, det jag hörde av Yvanna igår fick mig att bestämma mig, visst Frida det här ska inte ändra min bild, men den gör den bara klarare, nu är det slut, det är över, en människa kommer snart, innom en kort framtid vara raderad ur, tjaa, iallafall mina kontackter på mobilen. Jag undrar verkligen hur det här kommer att sluta, men va fan, nu ska ja inte tänka på det, livet leker, i går var en jätte bra dag!

image100

Kommentarer
Postat av: Rewa

nja-nja! ja mår toppen!

2008-04-06 @ 15:16:46
Postat av: C

Vem ska raderas?

2008-04-06 @ 16:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0