Taget från Jessicas blogg!

Some fun..
1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte


1. Hur mår du idag? Sexy Back
2. Kommer du komma långt i livet? Chasing cars
3. Hur ser dina vänner dej? Hips dont lie
4. Kommer du gifta dej? Perfect
5. Vad är ditt livs themesong? Summer of 69
6. Vad är ditt livs historia? Känn ingen sorg för mig Göteborg
7. Hur är skolan för dej? My love
8. Hur kan du komma framåt i livet?Release me 
9. Hur kommer imorgon vara? Het
10. Vad är det bästa med dina vänner? How to save a life
11. Vad finns i lager för nästa vecka? Foure once
12. Vilken låt beskriver dig bäst? Nu kan du få mig så lätt
13. Hur är det med ditt liv? Temperature
14. Vilken sång kommer spelas på din begravning? Brevet från kolonien
15. Hur ser världen dig som? Isn´t she lovely
16. Kommer du ha ett lyckligt liv? All the way
17. Vad tycker dina vänner om dig? How to save a life
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Crazy
19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Shut up and drive
20. Har du en djup och mörk hemlighet? Det är så jag säger det
21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig? Somliga går med trasiga skor
22. Hur kan jag göra mig själv glad? Trubbel
23. Kommer jag någonsin ha barn? Beautiful liar
24. Vad är några bra tips till mej? Vi två, 17 år
25. Hur kommer jag att bli igenkänd? Something real
26. Vad är min danssång? La tortura [Alternate version] 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0