Snyggast i stan?

Började som sagt praktiken i måndags, helt underbart, det är något speciellt med äldre personer, okej det lät perverst! men när jag nu skriver att en lyssnar på the voice och en annan smiter ifrån sin man för att kunna "hänga" med tjejpolarna för att trivas i stundens hetta, men det är en liten tant som jag har fastnat vid, hon sitter där vid sitt köksbord alldeleds ensam, tittar ut gonomfönstret och läser klick!, heelt underbart enligt min åsikt.

Men tillbaka till när jag är där, då är jag heelt klart snyggast i stan, alla blundar och föreställer sig cityakuten framför sig, ja även Matilda ska blunda, även om hon vet precis vad alla har på sig och vem som är vem i den serien, alla har blåa fina jobbkläder som man förknippar med sjukhus, Grattis Ellinor du har fått en du med!, oj det var bara ett problem!, MIN ÄR LILA!
sånt är livet, och de smällar som vi får ta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0