Pappa fotboll

Började första dagen på praktiken idag,
somnade sent igår eftersom att jag skulle upp tidigt (kl 05:30) så tänkte jag att jag skulle somna tidigt, HAHA in your dreams hörde jag någon viska.. somande vid elve till slut, mötte Anna (en härlig tjej det där, som äter äpplen väldigt snabbt)  vid bussen tio över sju, och var på Balder vid halv åtta,
ingen viste vart vi skulle elelr vem som skulle ta hand om oss, jag brydde mig inte så mycket, det ända jag hade i tankarna var: "Hoppas att man får se lite action!"
de första timmarna gick lååångsamt, men efter lunch kom sjuksköterskan in i personalrummet och frågade om någon kunde ta en titt på lägenhet nr 59. visst sa min handledare och SPRANG iväg,
det var då jag innsåg att sjuksköterskan skulle ringa till en läkare, hmm..
jag tänkte ett tag och sprang inte efter, tur var de, en halvtimma senare kom min handledare ner igen, 59 hade dött, i hennes armar... ockej, lite mindre action.. TACK!
men efterr regn kommer solsken, pappa ringde precis, vi ska på fotboll idag, Djurgården spelar! YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0