Natta!

vill tillängna ett inlägg till my underbara friend Natta, eller VolleyNatta, som du heter igentligen!,  och när träffades vi då?, de var väll när du började spela volleyboll med oss, vi var typ 14 eller någotsånt, jag minns hur Johan var helt fashinerad över att du kunde slå så bra.. men det är ju du det, en naturbegåvning, om man ska beskriva oss två som vänner med tre ord är det väll:

Shoppa - Alltid, eller oftast, på söder, Weekday, and we like it, fast jag gillar inte deras snoffsiga anställda medans du älskar dom, du är konstig du! .och sen är det ju Indiska, haha flera timmer av hånande av kaffekoppar och att vi ska ha en bohemic stil, haha yearight!...

Volleyboll - det var ju så vi träffades! kom å tänka en dag på att, va tråkigt de skulle vara om inte du hade börjat, hade jag gått kvar då?, kan faktiskt inte tänka mej de! steppar´n

Fika
- de ska ske på kafé kladdkakan i gamlastan, vad säger du, en chokladmuffin och en latte kanske?, fast jag håller mej nog till chokladen, den som får en yta när grädden har smällt och man inte rör om, haha.

sammanfattat då, Natta du kommer alltid finnas där, de tär jag helt söker på, lika säker på att Darin var såå ägande 2006 haha! <3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

åååå underbara Ellan, du är helt tokigt bäst det ska du veta! :P tror inte jag läst det innan men det var super kul.. Är jätte glad att jag började spela volley med er, hade nog inte fortsatt om inte jag blivit så bra kompis med dig!:D Nu måste vi ta och träffas, oktober då smäller det. du är inbokad varje dag så får vi bestämma exakt sen! :D

2010-09-07 @ 23:55:09
URL: http://beillonindalarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0