en snabbis (haha)

Okej, dax för lite snabb bloggning innan de bär av till Volleybollen, jag gillar volleyboll!
har varit på praon idag, ett schysst ställe de där, tvekar på att Anna tycker samma sak, haha... man måste förstå människorna Anna, förstå...
vaknade med nackspärr, hur fan ligger jag och sover? kudden här, täcket där, en ANING omständig
yes, tio minuter till innan Syster kommer och skriker något om, datan är MIN, aa för de är den haha!

Tänkte på de här med volleyboll kläder, dom träffade vet vad jag snackar om (!)
i hur många andra sporter står man och visar the ass, för hela läktaren, jag menar gränsfall för att boxertrosorna ska synas under kanten haha, men de är väll de man får finna sig i we love tha game inte kläderna, men vem bryr sig, igentligen?
näe, får göra som Jocke, se Allt, och då menar jag verkligen Allt possitivt!
Det börjar bli dax att leva livet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0