En männsika åt gången

Hade från början tänkt att jag i denna blogg skulle hylla alla mina underbara vänner, vilka de var och hur jag kände dom, men nu har jag insett, min tanke är omöjlig, här är tre väldig bra anledingar...

1. Vad räknas som vän?
2. Inte för att skryta, men jag har för många
3. Tänk oom någon inte skulle bli nämnd?

Så bloggen får handla om andra saker i stället...

kort sammanfatting på den 4/10-2007
Vaknade av att ett justin timberlake maraton dånade ut ur högtalarna, jasså, frida har äntligen hittat the voice knappen på tv:n?, grattis till mej och hejdå sovmorgon! tur att det var bra musik iallafall!
gick upp och åt den bästa frukosten ockej, näst bästa, den bästa är fil och flingor, inget slår fil och flingor.. fruktsallad med vaniljyoghurt!, yeehehehes!
hade jätte ont i benen men de får man ta med en klackspark, något man får börja leva med, tyvärr!
åkte bussen till skolan, hade EN lektion, engelska! återigen Grattis till mej!
åt lunch i skolan med Rewa och Matilda (underbara)
Och idag tänkte jag faktiskt lite på barnen i afrika och åt upp maten, tar anledningen någon annan gång!
Sedan gick färden ned mot centrum, Yes presentkort på Lindex!
när jag hade hittat lite saker upptäckte jag att jag inte hade presentkortet med mej! en än gån grattis till mej!
men men sånt e livet och det är de små smällar man får ta!, allt går inte alltid som man vill!
en VÄLDIGT händelse rik dag in my life!

Kommentarer
Postat av: Obalans

HAHA :D YEES! man ska faktiskt tänka på de stackars barnen som itne får mat alls! särskilt du som slänger halva tallriken full me mat varje gång ! hahah

2007-10-04 @ 17:42:23
URL: http://stortlivwebblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0