Måndag- behöver jag säga mer?

Jag har alltid haft en grej med att alltid minst sova åtta timmar. Jag följer mitt schema rätt bra men ibland blir det vissa avvikelser (haha, oh god). Har precis smittat mamma med min gulliga förkylning, och som sagt, god bye åtta timmar, inte nog med att jag skulle gå upp vid halv åtta, som nu för tiden är tidigt eftersom att varje dag skriks det SOVMORGON!! skulle upp halv åtta och mamma hostade på fint i går natt, somnade runt två halv tre tiden och skulle som sagt upp halv åtta! Grattis till mig! eller?

när klockan ringde i morse höll jag på att dö! men upp skulle man, körde på mjukisar och o-fixat hår till 1000 och sedan var det  bara att beta igenom dagen, MedicinskGrundkurs, Arbetsmiljö och säkerhet, svenska och Alternativ medicin, var hemma vid kvart över fyra och pappa gjorde den godaste köttfärssåsen på riktigt länge!! nu är den precis topad med lite Ben&Jerry´s, och i morgon börjar jag mitt "nya liv" inget godis, men Coca-Cola light.
Skridskor är det i morgon, yes med mina benhinnor, som för övrigt har försämmrats, kommer jag inte kunna gå på hela veckan, fast som om jag har kunnat göra det innan.

Jag, Rewa och Matilda kunde inte sluta skratta idag på lektionen när våran lärare berättade om att man måste ha lapp med sig från förälder/målsman om man vill stanna kvar inne i stan på fredag, skolan har något ansvar, (att skolan har något ansvar för en märkar man dock inte, de kanske skäms över en Op klass som oss?) PATETISKT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0